Lance Armstrong agrees Sunday Times settlement

Sunday, 25 August 2013 - 8:41



Disgraced cyclist Lance Armstrong has agreed a settlement with the Sunday Times, which had sued him for about £1m.


Armstrong, had been paid £300,000 to settle a case in 2004 after the newspaper alleged he had cheated.


After US officials last year found Armstrong had led a "sophisticated" doping programme , the paper demanded the money back plus interest and costs.


The Sunday Times  said it had reached a "mutually acceptable final resolution".